Suomen Taideterapiayhdistys ry

Yksityisiä taideterapia- ja taidepsykoterapiapalveluja -luetteloon hyväksytään ne yhdistyksen jäsenet, joilla on Valviran hyväksymä psykoterapeutin ammattinimike ja taideterapia-, taidepsykoterapia- tai kuvataideterapiakoulutus. Luettelo päivitetään n. neljä kertaa vuodessa. Yksityisiä taideterapia- ja taidepsykoterapiapalveluja. Suomen Taideterapiayhdistys ry ja Turun yliopistolääketieteellinen tiedekunta järjestävät Valviran hyväksymään psykoterapeutin ammattinimikkeen käyttöoikeuteen ja Suomen Taidet.

OVERVIEW

The web page suomentaideterapiayhdistys.fi currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have analyzed eight pages inside the domain suomentaideterapiayhdistys.fi and found six websites referring to suomentaideterapiayhdistys.fi.

SUOMENTAIDETERAPIAYHDISTYS.FI TRAFFIC

The web page suomentaideterapiayhdistys.fi has seen varying quantities of traffic through the year.
Traffic for suomentaideterapiayhdistys.fi

Traffic ranking (by month) for suomentaideterapiayhdistys.fi

Traffic ranking by day of the week for suomentaideterapiayhdistys.fi

LINKS TO DOMAIN

The European Federation for Psychoanalytic Psychotherapy in the Public Sector - Suomen kansallinen verkosto ry - Finlands nationella nätverk rf

The EFPP is a European umbrella organisation that links together national networks of adult, child and adolescent, group and couple and family psychoanalytic psychotherapists and some psychoanalysts and psychoanalytic organisations that share the EFPP objectives and are involved in public sector services. Link to EFPP Organisation Page. EFPPllä on tällä hetkellä 16 jäsenyhdistystä Suomessa.

Maritta Poijärvi

Ratkaisukeskeistä psykoterapiaa, työnohjausta, Muksuoppia, valmennusta, koulutusta ja mentorointia. Maritta Poijärvi- Ratkaisukeskeistä työskentelyä ja valmennusta johtamiseen, hallitustyöskentelyyn sekä psykoterapiaa, työnohjausta, Muksuoppia, valmennnusta, koulutusta ja mentorointia lapsille, nuorille ja aikuisille sekä vanhempien ohjausta ja työyhteisöjen ja esimiestyön kehittämispalveluja vuorovaikutustaidoissa. Ihmismieli ei ole säliö, joka pitäisi täyttää, vaan tuli, jonka voi.

WHAT DOES SUOMENTAIDETERAPIAYHDISTYS.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of suomentaideterapiayhdistys.fi Mobile Screenshot of suomentaideterapiayhdistys.fi Tablet Screenshot of suomentaideterapiayhdistys.fi

SUOMENTAIDETERAPIAYHDISTYS.FI SERVER

I identified that a lone page on suomentaideterapiayhdistys.fi took six hundred and forty-one milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
188.40.89.95

SERVER OS AND ENCODING

We caught that this domain is operating the Apache/2.4.25 (Unix) OpenSSL/1.0.1e-fips mod_bwlimited/1.4 server.

Suomen Taideterapiayhdistys ry

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page suomentaideterapiayhdistys.fi states the following, "Yksityisiä taideterapia- ja taidepsykoterapiapalveluja -luetteloon hyväksytään ne yhdistyksen jäsenet, joilla on Valviran hyväksymä psykoterapeutin ammattinimike ja taideterapia-, taidepsykoterapia- tai kuvataideterapiakoulutus." We viewed that the webpage said " Suomen Taideterapiayhdistys ry ja Turun yliopistolääketieteellinen tiedekunta järjestävät Valviran hyväksymään psykoterapeutin ammattinimikkeen käyttöoikeuteen ja Suomen Taidet."

ANALYZE SUBSEQUENT DOMAINS

Suomen Taideyhdistys

Jussi Heikkilä -kirja yksi kauneimmista taidekirjoista. Suomen Taideyhdistyksen julkaisu, Pirkko Tuukkasen. Sai Kirjataiteen kaunis kirja -palkinnon Suomen kirjataiteen komitean Vuoden kauneimmat kirjat 2016 -kilpailussa. Suomen Taideyhdistys järjestää elävän mallin piirustusta Helsingin Taidehallissa.

Suomen Taiteilijat ry Valtakunnallinen vapaa taideyhdistys jo vuodesta 1968

Suomen Taiteilijat ry, säännöt 26. Vuosinäyttelyn taiteilijaesittelyt, pakko nähdä! Salatut Aarteeni 5. Kasia Vuorinen ja Toni Järvinen ART Exhibition. Eeva Ahtinen -Lentoon, Volare-. Esittelyssä Kaarina Koljonen ja Heljä Velin.

Suomentajan huomioita

Täyttä elämää marginaalikielten ja -kirjallisuuksien maailmassa. Varsinais-Suomi, Eurooppa, muu maailma.

Строительство загородных домов, коттеджей в Санкт-Петербурге и Ленинградской области

Огромный опыт в проектировании удобных домов. Как мы проектируем и строим. В ближайшие выходные специалисты компании SuomenTalot примут участие в выставке Ярмарка Недвижимости, если вы собираетесь строить или достраивать загородный дом, обязательно приходите к нам на стенд! Новый сезон в Хуторе близ Извары. Профессиональное строительство загородных домов и коттеджей.

Suomen Tapahtumatuotanto Oy - yritystapahtuma - virkistyspäivät - pikkujoulut - asiakastilaisuudet - viihdelaitteet - somistus - Tampere - Pirkanmaa

Kokenut, ketterä ja kustannustehokas kumppani jokaiseen tapahtumaan! Yritystilaisuuksiin keskittynyt tapahtumatoimisto, jonka kanssa on helppo toteuttaa yrityksen kaikki tapahtumat;. Vuosijuhlat, asiakastilaisuudet, kick offit, pikkujoulut, virkistyspäivät ja erilaiset markkinointi- ja messuratkaisut. Sopivankokoinen ja näppärä kumppani, jolla isot referenssit ja pitkälti yli 2000 tilaisuuden kokemus tekemisestä. Toiviontie 1, 33920 Pirkkala.